Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Ik ben voorlopig niet zo vaak meer op het forum .  (gelezen 473 keer)

Offline rolfilmrb67

• Algemene moderator
  • Niet meer weg te slaan.
  • Zonder rolfilm in de Mamiya geen lol .
    • Bekijk profiel
  • Fotograaf van de maand : Juli 2014, Oktober 2014, Juli 2016, Oktober 2016
Ik ben voorlopig niet zo vaak meer op het forum .
« Gepost op: 18 oktober 2020, 16:03:07 »
Nu ben ik hier vanaf de PC van mijn moeder . Ik heb geen PC meer thuis waarmee ik op ons forum kan verblijven . Afgelopen dinsdag is er een inval van de Corona Gestapo bij mij thuis geweest . Mijn huis doorzocht , PC en telefoon gestolen en mij afgevoerd . Omdat ik op mijn Twitter account een paar onwelgevallige tweets over het schandalige Politie optreden in Dan Haag op 20 augustus had geplaatst . Tot zo ver de vrijheid van meningsuiting in Nederland die nu wel RIP is . Mijn advocaat is ook stom verbaasd over de zwaar overtrokken reactie van de Politie .

Ik zal kijken voor een andere Windows 10 PC , de PC die de Gestapo in beslag heeft genomen is nu besmet met een virus en spionage troep . Die vertrouw ik nu niet meer , net als mijn telefoon .

Nou tot volgende week zondag . Vriendelijke groet Peter .

Offline F6

• Ben hier al even.
  • **
    • Bekijk profiel
Re: Ik ben voorlopig niet zo vaak meer op het forum .
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2020, 18:40:26 »
Dan denk ik ook dat alles wat je hier schrijft zal gelezen worden, van gelijk welke PC je dat doet....

Offline Guusje

• Ben hier al even.
  • **
  • Beware of Darkness
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2020, 16:41:18 »
Nu ben ik hier vanaf de PC van mijn moeder . Ik heb geen PC meer thuis waarmee ik op ons forum kan verblijven . Afgelopen dinsdag is er een inval van de Corona Gestapo bij mij thuis geweest . Mijn huis doorzocht , PC en telefoon gestolen en mij afgevoerd . Omdat ik op mijn Twitter account een paar onwelgevallige tweets over het schandalige Politie optreden in Dan Haag op 20 augustus had geplaatst . Tot zo ver de vrijheid van meningsuiting in Nederland die nu wel RIP is . Mijn advocaat is ook stom verbaasd over de zwaar overtrokken reactie van de Politie .

Ik zal kijken voor een andere Windows 10 PC , de PC die de Gestapo in beslag heeft genomen is nu besmet met een virus en spionage troep . Die vertrouw ik nu niet meer , net als mijn telefoon .

Nou tot volgende week zondag . Vriendelijke groet Peter .

Gewoon je PC terughalen en er Linux op zetten. Klusje van een halfuur. Daarna heb je weer een nieuwe PC. En niet schrikken van het woord Linux. Werkt net als Windows. Dus geen andere PC kopen.

Offline rolfilmrb67

• Algemene moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2020, 11:59:49 »
Zo ik ben nu weer even op de PC van mijn moeder . Ik heb nog niks gehoord of ik mijn PC terug krijgt . Maar vertrouwen doe ik hem sowieso niet . Mijn Windows XP heeft steeds meer beperkingen met de toegang op webside's , je krijgt dan bla bla gezeur over de PC klok die niet gelijk meer loopt .

Dat Linux is wellicht te overwegen  . Vriendelijke groet Peter .

Offline Guusje

• Ben hier al even.
  • **
  • Beware of Darkness
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2020, 13:49:17 »
Zo ik ben nu weer even op de PC van mijn moeder . Ik heb nog niks gehoord of ik mijn PC terug krijgt . Maar vertrouwen doe ik hem sowieso niet . Mijn Windows XP heeft steeds meer beperkingen met de toegang op webside's , je krijgt dan bla bla gezeur over de PC klok die niet gelijk meer loopt .

Dat Linux is wellicht te overwegen  . Vriendelijke groet Peter .

Kom maar een keer langs, dan maak ik de PC weer als nieuw. Hoeveel bits is de computer, 32 of 64 ?

Offline rolfilmrb67

• Algemene moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2020, 16:46:36 »
Zo ik heb een opgeschoonde tweedehands PC gekocht en dit mijn eerste bericht vanuit mijn huis . Ik ga niet wachten tot dat ik de PC terug krijg van de Corona Gestapo . Ik vertrouw ze toch niet voor een rooie cent . Die hebben toch spy ware op de in beslag genomen PC geinstaleerd , dus is de PC voorgoed onbetrouwbaar gemaakt voor bankzaken .

Guusje in ieder geval  x16 voor je aanbod . Vriendelijke groet Peter .