Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Foma heeft een boek uitgebracht over hun 100 jaar jubileum .  (gelezen 1658 keer)

Offline rolfilmrb67

• Algemene moderator
  • Niet meer weg te slaan.
  • Zonder rolfilm in de Mamiya geen lol .
  • Fotograaf van de maand : Juli 2014, Oktober 2014, Juli 2016, Oktober 2016
Foma heeft een boek uitgebracht over hun 100 jaar jubileum .
« Gepost op: 3 juni 2019, 11:56:37 »
Foma heeft een mooi boek uitgebracht over hun honderdjarig bestaan . Op de Foma webshop kan je voorbeelden van het boek zien met veel historische foto's . Het heeft 150 bladzijden met Engelse vertaling voor 23 Euro . Ik denk dat ik bij mij volgende papier bestelling het boek laat meekomen . Vriendelijke groet Peter .

Offline rolfilmrb67

• Algemene moderator
Re: Foma heeft een boek uitgebracht over hun 100 jaar jubileum .
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2019, 09:37:18 »
Hieronder een afbeelding van het Foma jubileum boek . Vriendelijke groet Peter .

https://fomaobchod.cz/inshop/catalogue/products/thumbs/FS_book_1_S_thumb.jpg

Offline eMWee

• Erg leuk hier.
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2019, 11:11:23 »
Heel mooi Peter ; jammer genoeg  kan ik daar geen tijd voor vinden, hier ligt  nog een  hele stapel  boeken    ( en ook mooie  fotoboeken) over WO 2  ; die ga ik deze  winter uitlezen 
Verder  ben ik in ons  tuintje  laurierbomen  ( waren  vroeger struiken ) aan  't afzagen  ( opaanvraag- en om van 't gezaag van de  buren  af te zijn) Man  man  man ... en ik ben  zoal genen  hovenier , het hangt al  zwaar mijn  Q uit  !!
Maar toch ga ik  volgende week   in de  doka  nog wat foto's  afdrukken , dat  doe ik liever dan in die  tuin klooien.
ondertussen toch weer in Gent geraakt en  enkele  goede opname's gemaakt,  die  afdrukken  staat  op het menu !" laat ze maar  komen  Leentje"

Groetjes
Maurits

Offline rolfilmrb67

• Algemene moderator
« Reactie #3 Gepost op: 5 juni 2019, 15:49:23 »
Maurits een goede buur zit achter een 2,5 meter hoge schutting , laat me raden het zijn zeker babyboomers , heel veel sterkte ermee .

Ja ik ga in het najaar weer afdrukken in de doka . Ik heb nu nog niet zoveel gefotografeerd omdat ik selectiever te werk ga . De Selfkantbahn komt in ieder geval weer aan bod . Ik maak nu ook foto's met mijn Kiev maar 4,5x6 vind ik toch het ideale opnameformaat . Mijn rug handicap speelt de laatste tijd erg op hierdoor wordt 6x7 zelden nog gebruikt .

Zoals al geschreven laat ik me dat Foma jubileum boek toch eens komen . Het is nu toch al bijzonder dat een film en papier fabrikant al bijna 100 jaar bestaat en dit viert met een boek . Vriendelijke groet Peter .