Ongelofelijk dat een setje van een Mamiya 645 Pro TL met lichtschachtzoeker en AE prisma , twee magazijnen , 45 mm , 80 mm , 150 mm , 210 mm alle vier van het N type , handgreep , elektrische draadontspanner voor 625 Euro al twee weken op Marktplaats stond te wachten .
Ik had nog wat geld over van mijn verkochte brommers dus leek mij dit setje een waardige vervanger voor een buikschuiver brommer . De Pro TL is met de AE zoeker en 80 mm N plus twee magazijnen licht gebruikt . De 45 mm N , 150 mm N en 210 mm N zijn gewoon als nieuw . Gelukkig vond de eigenaar Mamiya een tweede keus camera want hij heeft nu een mooie Hasselblad en kreeg ik het setje mee voor 600 Euro

.
Ja ik heb de lenzen al , van sommige al drie stuks .... Maar reserve voorraad is nooit weg en ik kan er een paar verkopen en als het dan meezit met de handel heb ik de Pro TL voor niks . Ik laat het maar eerst even betijen , Voor de toekomst draait het er toch op uit dat ik verder ga met 4,5x6 en een beetje kleinbeeld . Grotere formaten worden mij te zwaar , maar zolang het nog kan geniet ik ervan
Leden die een objectief voor hun Mamiya 645 zoeken mogen altijd contact met mij opnemen . Vriendelijke groet Peter .