De regels vanaf 20 september 2016.1. Foto moet dus analoog zijn gemaakt en afgedrukt (afdrukken mag dus ook eventueel bij Hema, Kruidvat, enz.) onder afdrukken wordt niet het printen verstaan.
2. Foto inscannen is dus geen probleem (anders kan je het niet op het forum zetten) maar deze mag niet digitaal bewerkt zijn.
3. Er mogen
maximaal 3 foto's per forumlid worden ingezonden worden.
4. De rechten van de foto's blijven bij de maker.
5. Forumleden bepalen door een stemming wie er wint.
6. Er mag
niet op eigen inzending worden gestemd en er kunnen 2 stemmen worden uitgebracht.
7. Over de uitslag wordt niet gediscuteerd.
8. De winnaar bepaalt het volgende thema.
9. De forumbeheerder bepaald start en eind datum van het wedstrijd thema en tevens de duur voor de stemronde.
10. De winnende foto krijgt een plaats in de “The Wall of Fame”
11. De winnaar krijgt een vermelding van “fotograaf van de maand” en de desbetreffende prijs (deze verschilt per maand dit hangt af van wat de “maand sponsor” beschikbaar stelt).
De foto's Kunnen via dit Email adres [email protected] naar de forumbeheerder worden gestuurd deze zet de foto's na de sluiting van de inzendingen online zetten en kan het stemmen beginnen.Foto inzenden met een formaat van 800 pixels aan de langste zijde.Ps. De forumbeheerder mag mee doen, maar mag niet stemmen daar de forumbeheerder de stemming kan zien, maar ook welk lid er op welke foto heeft gestemd.
Verder veel foto plezier.
Andreas Krale
Forum beheerder.