Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Werkmanshuisjes in de badstad  (gelezen 36 keer)

Offline eMWee

• Hebt het naar mijn zin.
    • Bekijk profiel
Werkmanshuisjes in de badstad
« Gepost op: 25 juli 2019, 17:29:02 »
Werkmanshuisjes  gezien langs de  achterzijde  in  badstad Blankenberge

opname  gemaakt met  Pentax MX & PentaxM 28mm  3.5     Film: Ilford FP4 , ontw:  Ilford ID11

Bedankt om te  kijken
Maurits

Offline michiel

• Net binnen.
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Werkmanshuisjes in de badstad
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2019, 01:27:22 »
Op deze foto zie ik drie elementen die op zichzelf eigenlijk al de knip van de sluiter waard zijn.  Als eerste natuurlijk de huisjes zelf.  Als tweede de mooi doortekende lucht achter de huisjes.  En als derde het haarscherp afgetekende hek en de graspluimen op de voorgrond (is daar bijgeflitst, of gewoon heel gunstig licht?)

Offline rolfilmrb67

• Algemene moderator
  • Niet meer weg te slaan.
  • Zonder rolfilm in de Mamiya geen lol .
    • Bekijk profiel
  • Fotograaf van de maand : Juli 2014, Oktober 2014, Juli 2016, Oktober 2016
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2019, 09:24:16 »
Michiel heeft het al gezegd Maurits een mooi apart beeld . Vriendelijke groet Peter .

Offline eMWee

• Hebt het naar mijn zin.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2019, 14:38:04 »
Bedankt om te  kijken  en  reageren  Michiel  & Peter;
deze foto is al jaren geleden gemaakt en is een gelukkige  samenloop van omstandigheden, op een  echte  fotografie dag in augustus 80tiger jaren , veel  Kumuluswolken met een zon die verstoppertje speelde; we waren aan zee  en m'n vrouw en  dochtertje  gingen  naar het strand en ik besloot om  wat foto's te  gaan maken van een helikopterevenement, ik raakte  via de traditionele wegen niet op de plaats  waar ik wou  zijn  en  besloot dan maar langs het veld achter de   huizenrijen te  gaan naar het  helikopterevenement ; zo ben ik  daar heel toevallig geraakt en heb als  dusdanig van de nood een deugd gemaakt; van die reeks heb ik  nog enkele  zeer bruikbare opname's  , bij de  volgende  dokasessie  gaan  die ook  op de  vergrotertafel.

Groetjes
Maurits